![]() |
|
|
|
#1 |
|
mama said i am a bad boy
Registrierungsdatum: Aug 2003
|
Let It Bsd
[gefunden in os.freebsd.chat]
** Let it BSD ** When I find myself with system trouble, Library incompatibilities, There are words of wisdom, BSD. And in my hour of darkness, there is one CVS tree make update in /usr/src and download BSD. BSD, BSD, BSD, BSD, Whispered words of wisdom, "Just use BSD." And for the broken NT servers, leaking kernel memory, There will be an answer, installing BSD For though there is GNU Parted, resizing Linux directories, You only need one disklabel, for running BSD. BSD, BSD, BSD, BSD, Whispered words of wisdom, "Just use BSD." And when the comms room's darkened, LEDs still shine on me, UPSed until tomorrow, up 2 years on BSD. I wake up to the sound of servers, with fans humming merrily, Crunching starry wisdom, with SETI and BSD BSD, BSD, BSD yeah BSD Solaris is no answer, it's not a BSD BSD, BSD, BSD yeah BSD Whisper words of wisdom, "Just use BSD". |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ITist
|
einfach geil
![]()
ciao, antic_eye ------------------------------------------- # amatuers built the ark # professionals the titanic -- Heut' debug ich, morgen browse ich, übermorgen caste ich die Königin nach int! (frei nach Notze )
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
volksoperator on duty
Registrierungsdatum: May 2003
|
machma doch ne wiki liedersammlung
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Registered User
Registrierungsdatum: Nov 2003
|
|
|
|
|
#5 |
|
Insektenspray-Gegner
Registrierungsdatum: Dec 2003
|
Jo geil
![]() Gibts davon vielleicht noch eine andere Version? Da es eine kleine Abweichung vom Text in der letzten Wiederhohlung des Refrant gibt, kam mir die Idee, daß das genannte *.ogg nicht das Original ist. Hmm .. kann mal wer Jan Hegenberg von BSD überzeugen gehen ;D
|
|
|
#6 | |
|
Registered User
Registrierungsdatum: Nov 2003
|
Zitat:
is noch einer
|
|
|
|
|
#7 |
|
Der maskierte Rächer
Registrierungsdatum: Mar 2004
|
geiler song ;-)
|
|
|
|
![]() |
| Dieses Thema betrachten zurzeit 1 Personen. (0 registrierte Benutzer und 1 Gäste) | |
| Themen-Optionen | |
| Ansicht | Thema bewerten |
|
|